Оголошення про конкурс!
Конкурс проводиться відповідно до Положення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Мостівської сільської ради, затвердженого рішенням LXV сесії 8 скликання Мостівської сільської ради від 10.11.2025 року № 7
Конкурс проводиться у три етапи протягом 30 календарних днів з дати, визначеної рішенням Мостівської сільської ради:
- І етап – оголошення конкурсу - у день визначений рішенням Мостівської сільської ради: ;
- ІІ етап – подання упродовж 25 календарних днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі;
- ІІІ етап – розгляд матеріалів які поступили на конкурс, визначення дати захисту проєкту, оголошення переможця та оприлюднення результатів конкурсу.
2. Учасниками конкурсу є заклади загальної середньої освіти Мостівської сільської ради, які мають в своїх закладах освіти не менше 200 учнів та здійснюють підвіз учнів, працівників закладу до місця навчання, роботи та в зворотному напрямку.
3. Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати до відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Мостівської сільської ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:
1) стратегія розвитку опорного закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, яка містить таку обов’язкову інформацію:
- загальна демографічна ситуація, відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатись в опорному закладі (окремо вказати проектну потужність опорного закладу, кількість учнів, які навчаються в закладі, відсоток завантаженості закладу освіти, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитись на навчання до опорного закладу після консолідації мережі; вказати з яких населених пунктів планується підвезення учнів до опорної школи; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників з розрахунком приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних фізкультурно-спортивних об’єктів, кабінетів природничої, математичної, інформатичної галузі, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадочних місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, доступу до швидкісного Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з обмеженими можливостями);
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, інших конкурсів та змагань;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- організація профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад, досягнення педагогічного колективу, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;
2) опис інвестиційних потреб опорного закладу (оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, створення безперешкодного (безбар’єрного ) середовища для осіб з особливими освітніми потребами, введення в разі потреби додаткових посад педагогічних та інших працівників тощо);
3) копію установчих документів закладу освіти;
4) презентацію закладу освіти (12-15 слайдів).
4. Конкурсні матеріали оформлюються в одному примірнику комп’ютерним набором, кегель 14, інтервал 1. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
Критерії оцінювання матеріалів, поданих на конкурс
на визначення опорного закладу загальної середньої освіти
на території Мостівської сільської ради
№ з/п |
Назва критерію |
Оцінювання за критеріями |
|
0-5 балів |
6-10 балів |
||
1 |
Кількість філій опорного закладу |
Немає |
Одна більше |
2 |
Кількість учнів в опорному закладі |
200 -250 осіб 100 осіб |
250 осіб і більше
|
3 |
Кількість класів на паралелі |
Один |
Два і більше |
4 |
Середня наповнюваність класів:
|
До 20
|
20 і більше
|
5 |
Використання проектної потужності |
30-50% |
Більше 50% |
6 |
Кількість вивчення профільних предметів |
Один |
Два і більше |
7 |
Наявність факультативів, спецкурсів, індивідуальних консультацій та курсів за вибором |
1-4 |
Понад 4 |
8 |
Вивчення іноземної мови |
Одна |
Дві |
9 |
Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів |
До 40% |
40% і більше |
10 |
Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсів МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу
|
До 50% |
Понад 50% |
11 |
Якісний склад педагогів (вища та перша кваліфікаційна категорія, педагогічні звання та нагороди) |
До 50% |
Більше 50% |
12 |
Кількість учнів, що будуть підвозитись до опорного закладу |
20-50 учнів |
Понад 50 учнів |
13 |
Тривалість маршруту в одну сторону
|
20 хв. і більше |
менше 20 хв. |
14 |
Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти |
Часткова |
Повна |
15 |
Наявність шкільних автобусів для обслуговування опорного закладу
|
Існує потреба |
Наявні |
16 |
Організація інклюзивної освіти |
Організовано |
Організовано, створено ресурсні кімнати |
17 |
Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти |
Наявність пандуса |
Наявність пандуса, пристосування санвузлів тощо |
18 |
Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, математики, географії, інформатики, навчальних майстерень |
Наявні, але не паспортизовані |
Паспортизовані |
19 |
Наявність спортивної зали |
Пристосоване приміщенні |
Типове приміщення |
20 |
Інвестиції у спортивні споруди |
Здійснювалися для часткового оновлення |
Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію, будівництво |
21 |
Наявність актової зали |
Пристосоване приміщенні |
Типове приміщення |
22 |
Наявність бібліотеки з книгосховищем та читальною залою/ медіа теки |
Відсутня |
Наявні |
23 |
Наявність електронного підручника та ліцензованого програмного забезпечення
|
Відсутня одна із складових |
Наявні |
24 |
Наявність швидкісного Інтернету |
До 100 Мбіт |
100 Мбіт і більше |
25 |
Наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом для здобувачів освіти |
Не для всіх здобувачів освіти |
Наявна |
26 |
Наявність веб-сайту закладу освіти |
Відсутній |
Наявний |
27 |
Забезпеченість закладу комп’ютерною технікою та мультимедійним обладнанням |
До 80% |
Більше 80% |
28 |
Наявність шкільної їдальні |
Відсутня |
Наявна |
29 |
Число посадкових місць у їдальні |
100 |
100 і більше |
30 |
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води |
Тільки холодна проточна вода |
Наявна |
31 |
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, тістоміс, овочерізка, електром’ясорубка, холодильна камера та інше) |
Відсутня одна або декілька складових |
Наявне |
32 |
Впровадження системи НАССР |
Впроваджено елементи |
Впроваджено |
33 |
Санітарно-гігієнічний та технічний стан будівель, класних кімнат та приміщень (відповідність нормам Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти) |
Менше 80% відповідності |
До 100% відповідності |
34 |
Енергозберігаюче середовище |
Втілено окремі елементи |
Заклад має енергозберігаюче середовище не менш, ніж на 80% |
35 |
Наявність укриття, кількість місць |
Менше 80% відповідності |
До 100 % відповідності |
35 |
Термін проведення останнього капітального ремонту приміщення |
Більше 10–х років |
Більше 5-х років |
36 |
Наявність позашкільної /гурткової роботи |
1 напрям |
2 і більше напрями діяльності |