Тренінг «Маркетинг для громади та розробка бренду громади»
24 липня 2018 року для представників Мостівської ОТГ відбувся тренінг на тему : «Маркетинг для громади та розробка бренду громади» за участі тренера – консультанта Надії Копаниці. Організатором заходів виступив БФ «ЛАСКА» в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Тренер вітаючи учасників семінару, зазначила, що захід є дуже важливим і корисним для громади. Адже, разом з додатковими ресурсами, об’єднані територіальні громади отримали додаткові повноваження та зобов’язання перед своїми жителями. Саме зараз важливо віднайти такі особливості та родзинки громади, щоб інвестор чи турист звернув на них увагу та зацікавився вкладати кошти задля подальшого розвитку території. Надія Копаниця зауважила, що першим та дуже важливим кроком до побудови власного бренду є розуміння того, якою громада має бути, та що вона може собою представляти.
Щоб збудувати конкурентну громаду, варто зрозуміти, що може вирізняти з-поміж інших таких самих громад. Адже майже всі населені пункти мають такі ресурси, як земля, ріки, озера, чи ліс. Сьогодні це не є тими особливостями, на які зверне увагу потенційний інвестор чи турист.. В ході проведення тренінгу його учасники отримали вичерпну відповідь, навіщо громаді мати власний бренд, навчалися користуватися методами та інструментами для його створення, змогли наочно побачити, як створювалися громади.
В кінці зустрічі було сформовано ініціативну групу громади, яка продовжить роботу по створенню бренду Мостівської громади.